Summer Freedom


If you have been keeping with my online journal, you may know that I just finished my summer term yesterday. I think I did well but to tell you the truth, I think I did way better in Shakespeare's class than the History class (it’s ironic because I predicted vice versa)

So, you are probably wondering, what I will be doing for the rest of the summer...One word:

GYM

GYM

GYM


I'm focusing on my shoulders and chest areas. I want broad shoulders...God, that's all I'm asking for. Of course, I will be reading my novels, playing videogames (mainly Japanese RPG Games), blogging, and hanging out with my friends. In August, I might either go on a road trip with my friend (cuz the rest are going to Hawaii, and I cannot afford it) or I might visit my cousin in Illinois.

PS: Make sure to check the "Site's Melody" on the upper right of my blog. I will be changing the melody between now and then, so make sure to tune in to listen and probably download the cool, soothing songs I will adding.

6 Responses to "Summer Freedom"

7tenths (visit their site)

Mabrok! :) Yalla enjoy being a bum for a couple of months, & good luck with the gym prioritization (isn't working much with me); as for RPG's (hahaha @ the wikipedia link btw; shako?!) I think this is the first summer where I've finally realized maybe I'm a bit too old for videogames.. Come to think of it I did just collect every star coin on New Super Mario Bros. for the Nintendo DS, but still am favoring movies & shows over all else-I'm growing up! Good luck with the grades :P

Fallen Angel (visit their site)

@7tenths: Hehehe..thanks ;D

LOL I posted the link because there are many people who don't know what an RPG is...I usually get this response: wait...isn't that some sorta a weapon.
Oh and I got New SMB with my new DSLite...you should defiantly trade your old DS with one.

7tenths (visit their site)

Is the DS Lite really worth it? Or is it just a cheap attempt by Nintendo to score big bucks off of fanboys? My friend just got one, I'll evaluate his; thanks for the advice :) As for RPG, it's alot more than just a gun :P

Fallen Angel (visit their site)

@7tenths: Holy shit...I didn't know they were many RPGs out there. And yes...DSLite is sooo worth it, it's sexy and its lightweight will not cause fatigue as the regular DS. Plus, it will match with Nintendo Wii ;D

Gina (visit their site)

Where did you get that naked photo? That is so funny!!!

I will be right next door in Indiana at the end of the month! Have fun in the flatlands!

Fallen Angel (visit their site)

@Gina: I got the pic from Fitness24 website...and you should stop @ Colorado sometimes. The weather is amazing ;D